Wiemy jak trudnym i stresującym tematem jest kwestia reklamacji. Dlatego dewizą naszej firmy jest rozpatrywanie reklamacji w jak najkrótszym czasie. Większość przypadków zamykamy w ciągu jednego dnia. Chcemy, żeby reklamację można było rozpocząć i zakończyć "jednym kliknięciem"

Dlatego przed zakupem prosimy o zapoznanie się z króką procedurą :
1. Po odbiorze prosimy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli cokolwiek budzi wątpliwości kurier jest obowiązany wystawienia protokołu uszkodzenia.
2. Wystawiony protokół uszkodzenia (scan lub jego zdjęcie) prosimy przesłać na adres e-mail: michal@sklep7k.pl z krótkim opisem co się stało.
W takich przypadkach reklamacja będzie uwzględniona pozytywnie dla kupującego natychmiast i uszkodzony towar będzie dosłany w najkrótszym możliwym czasie.
W innych przypadkach niż powyższy (po zgłoszeniu reklamacji następnego dnia lub później, bez dokumentacji zdjęciowej, bez protokołu szkody) procedura reklamacyjna może ulec wydłużeniu.
W takich przypadkach prosimy o zgłoszenia pisemne na e-mail: michal@sklep7k.pl z podaniem jak największej ilosci informacji dot. reklamowanej przesyłki: co się stało, jakie jest uszkodzenie, czego żadamy w zamian. Mile widziane zdjęcia. Prosimy pamiętać, że wtedy mamy 14 dni na zbadanie zgłaszanego przypadku.