W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

AKTUALNOŚCI

arr3Akcja "Przesyłka gratis"Akcja "Przesyłka gratis": - każdy z klientów, który wystawi naszemu sklepowi pozytywną opinię na... arr3Formularz odstąpienia od umowy do pobraniaOdstapienie_od_umowy.docx...

KONTAKT Z NAMI

7K Piotr Komorowski
Przejazdowa 19
05-085, Ożarów Mazowiecki
tel.: 729 628 116
michal@sklep7k.pl

 

 

 


 

 


REKLAMACJE

 

Wiemy jak trudnym i stresującym tematem jest kwestia reklamacji. Dlatego dewizą naszej firmy jest rozpatrywanie reklamacji w jak najkrótszym czasie. Większość przypadków zamykamy w ciągu jednego dnia. Chcemy, żeby reklamację można było rozpocząć i zakończyć "jednym kliknięciem"




 




Dlatego przed zakupem prosimy o zapoznanie się z króką procedurą :
 
1. Po odbiorze prosimy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli cokolwiek budzi wątpliwości kurier jest obowiązany wystawienia protokołu uszkodzenia.
 
2. Wystawiony protokół uszkodzenia (scan lub jego zdjęcie) prosimy przesłać na adres e-mail: michal@sklep7k.pl z krótkim opisem co się stało.
 
W takich przypadkach reklamacja będzie uwzględniona pozytywnie dla kupującego natychmiast i uszkodzony towar będzie dosłany w najkrótszym możliwym czasie.
 
W innych przypadkach niż powyższy (po zgłoszeniu reklamacji następnego dnia lub później, bez dokumentacji zdjęciowej, bez protokołu szkody) procedura reklamacyjna może ulec wydłużeniu.
 
W takich przypadkach prosimy o zgłoszenia pisemne na e-mail: michal@sklep7k.pl z podaniem jak największej ilosci informacji dot. reklamowanej przesyłki: co się stało, jakie jest uszkodzenie, czego żadamy w zamian. Mile widziane zdjęcia. Prosimy pamiętać, że wtedy mamy 14 dni na zbadanie zgłaszanego przypadku.
 

 

ZDNlNTE